Meest recente klachten

N. V.
15/12/2023

Kapotte raamdecoratie

Beste, ik vernam per mail op 30/11 en telefonisch, dat 1 van de 3 zonneweringgordijnen kapot ging in de nieuwkuis (de lasnaden kwamen los). Voorafgaandelijk had u me er op gewezen dat dit zou kunnen. Ik belde om te vragen hoe u deze kwesties normaliter oplost: is er een korting op de afgesproken prijs? (30% aangezien het 1/3 gordijnen betreft) of bent u bereid een volgend product gratis te reinigen? Uw medewerkster zei dat dit soort beschadiging nog niet voorgekomen was en dat ze daarom niet wist hoe het afgehandeld wordtIn de hoop op een vlotte en snelle afhandeling

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform