Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Kapotte raamdecoratie
Beste, ik vernam per mail op 30/11 en telefonisch, dat 1 van de 3 zonneweringgordijnen kapot ging in de nieuwkuis (de lasnaden kwamen los). Voorafgaandelijk had u me er op gewezen dat dit zou kunnen. Ik belde om te vragen hoe u deze kwesties normaliter oplost: is er een korting op de afgesproken prijs? (30% aangezien het 1/3 gordijnen betreft) of bent u bereid een volgend product gratis te reinigen? Uw medewerkster zei dat dit soort beschadiging nog niet voorgekomen was en dat ze daarom niet wist hoe het afgehandeld wordtIn de hoop op een vlotte en snelle afhandeling
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten