Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulering van vakantiereis wegens Covid
Beste, einde 2019 heb ik een tennisvakantie geboekt via Ibizatennisreizen.nl . Deze vakantie zou plaatsvinden van 31 mei 2020 tot 7 juni 2020.Maar wegens COVID 19 ben ik op 02 april op de hoogte gebracht dat de reis niet kan doorgaan.We krijgen voor deze reis een voucher die geldig is tot einde 2021.Er is wel ook een restitutie afgehouden van 179 euro per persoon.Kwestie van hun gemaakte kosten al te dekken.Ik had dus voor 2 pers. 2669 euro betaald en hiervoor toen een voucher ontvangen van 2305 euro.Waarom deze restitutie ? Is dit normaal?En als ik deze voucher dit jaar niet kan opnemen?Ik heb vandaag bericht gekregen dat ik deze reis ook mag annuleren,maar dan zullen zij 65% van het bedrag in 4 maandelijkse termijnen overschrijven.Ik ga hier nergens mee akkoord,wat kan ik doen?Graag feedback hierop aub
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten