Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsprobleem
De bestelde schoenen vertoonden vlekken die er niet hoorden te zijn. Ik diende, in opdracht van de firma New Balance, de schoenen niet te retourneren. De schoenen zouden eveneens volledig terugbetaald worden. Ik verwijs hierbij naar de mailing met de klantendienst van New Balance van 30/04/2025. Echter bijna een maand later reageert New Balance op mijn opmerking dat de terugbetaling nog steeds niet geregeld is met Klarna dat de schoenen toch geretourneerd of betaald dienen te worden. Echter heb ik de schoenen intussen in de kledingbox gedeponeerd en nieuwe, andere schoenen besteld bij New Balance. Ik kan dus de schoenen niet meer retourneren. Echter weigert New Balance de terugbetaling te regelen met Klarna.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten