Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

S. T.
9/09/2024

Geen ondersteuning meer LG Smart TV

Geachte Mevrouw, heer, sinds enkele dagen krijg ik het bericht dat vanaf 9 september a.s. mijn Smart TV van LG de Netflix-app niet meer zal ondersteunen. Vandaag is het zover. Nochtans is deze televisie van 2013 - en in perfecte staat. Dit is ronduit schaamtelijk. Het dwingt mensen ertoe om een nieuwe televisie aan te schaffen. Dit is volstrekt milieu- en gebruikersonvriendelijk. Dan is het maar aan Netflix om een gedowngrade versie van haar app aan te bieden voor oudere televisies. Graag actie a.u.b. Dank, en vriendelijke groeten, S.T.

Opgelost
A. P.
17/10/2023

Slechte security van de accounts

Beste Voor de 3e keer in 7 maanden ben ik gehacked op mijn account van netflix ondanks alle voorzorgsmaatregelen te nemen. De laatste 2 keer op 5 dagen van elkaar. Netflix neemt het niet nauw met de cybersecurity denk ik . Dit blijft maar aanhouden. Ze geven wel een refund elke keer ik, om verder te kunnen, een nieuwe account aanmaak maar daar is het probleem niet mee opgelost.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform