Your request (197219) has been updated. To add additional comments, reply to this email. Netflix Support (Netflix) 10 sep 2024 13:47 CEST Beste Klachten,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Netflix.Voor hulp bij je vraag of probleem kun je de volgende Helpcentrum-artikelen raadplegen:Netflix meldt 'Netflix is niet langer beschikbaar op dit apparaat'.Als je meer hulp nodig hebt, kun je contact opnemen door met een van onze teamleden te chatten of te bellen.Netflix-klantenservice Klachten 9 sep 2024 20:15 CEST Your request (197219) has been updated. To add additional comments, reply to this email. Netflix Support (Netflix) 10 sep 2024 13:47 CEST Beste Klachten,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Netflix.Voor hulp bij je vraag of probleem kun je de volgende Helpcentrum-artikelen raadplegen:Netflix meldt 'Netflix is niet langer beschikbaar op dit apparaat'.Als je meer hulp nodig hebt, kun je contact opnemen door met een van onze teamleden te chatten of te bellen.Netflix-klantenservice Klachten 9 sep 2024 20:15 CEST Je hebt een klacht ontvangen van SOPHIE T Je hebt een klacht ontvangen van SOPHIE T SOPHIE T heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@c63889034a1d4aa68b@REF_ID@@Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.Houd er rekening mee dat:niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantSOPHIE TIMMERMANSReferentienummer▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇Klachtnummer▇▇▇▇▇▇▇▇Soort probleemAndereBeschrijvingGeachte Mevrouw, heer, sinds enkele dagen krijg ik het bericht dat vanaf 9 september a.s. mijn Smart TV van LG de Netflix-app niet meer zal ondersteunen. Vandaag is het zover. Nochtans is deze televisie van 2013 - en in perfecte staat. Dit is ronduit schaamtelijk. Het dwingt mensen ertoe om een nieuwe televisie aan te schaffen. Dit is volstrekt milieu- en gebruikersonvriendelijk. Dan is het maar aan Netflix om een gedowngrade versie van haar app aan te bieden voor oudere televisies. Graag actie a.u.b. Dank, en vriendelijke groeten, S.T.Bijgevoegd(e) document(en) Capture.JPGtrackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden[2RXE7J-YXWV9]