Meest recente klachten

G. P.
23/05/2025

technische problemen toegang website

Beste, op vrijdag 23/05/2025 was er weer een grote pot bij Euromillions. Maar wanneer ik om 19:30u online mijn formulier wil valideren, lukt dat niet. De website van de Nationale Loterij is ontzettend traag en na lang wachten verschijnt de boodschap "Sorry, het is tijdelijk niet mogelijk om online aan de trekking deel te nemen". Dit is niet de eerste keer dat ik bij een grotere pot van Euromillions niet online kan spelen. Van een Nationale Loterij verwacht ik toch dat ze voldoende capaciteit op de servers voorzien, zodat iedereen een (verantwoord) gokje kan wagen. En net omdat het niet de eerste keer is, kan men niet zeggen dat het om "onvoorziene omstandigheden" gaat of dat het "overmacht" is. Dergelijke termen kunnen enkel in zéér uitzonderlijke situaties gebruikt worden, maar gelden niet als excuus bij elke keer dat er een grotere pot is. Dit is onaanvaardbaar gedrag van de Nationale Loterij. En ook het klassiek antwoord van "je kan altijd terecht in één van onze verkooppunten" doet hier niets ter zake, want overdag lukt het mij o.w.v. professionele redenen niet om in de winkel te geraken tijdens de openingsuren. Ik hoop dat nog velen met mij een klacht neerleggen tegen de Nationale Loterij zodat dit probleem nu eindelijk eens structureel opgelost geraakt.

Afgesloten
C. M.
1/04/2025

Winstkansverlies

Beste, Vrijdag 28 Maart was er een Mega grote pot te winnen van 245 Miljoen. Dus zoals gewoonlijk wanneer dergelijke grote pot te winnen valt waag ik Mij ook aan een kans. En hoogstwaarschijnlijk 'heel velen' met Mij. (onthou dit) Eerst meegeven dat het volgende Niet te wijten is aan een slecht werkende laptop of netwerkverbinding daar andere sites Wel perfect werkten op datzelfde moment, en dat dit hele proces +/- een uur in beslag genomen heeft. Wat blijkt nu, dat de site heel veel inlogproblemen kende > geweldig traag, steeds de pop ups "we werken der aan" of "site kent inlogproblemen" of iets dergelijks. Wat op zich al vervelend was daar ik geld moest opladen om voor de gebruikelijke 19euro te spelen. Na veel problemen is dat dan uiteindelijk toch gelukt, dus spelen maar. Mijn account vertoonde toen een bedrag van +/-25 euro, ruim voldoende om voor 19euro te kunnen spelen. Een hele tijd dezelfde problemen om maar te kunnen spelen met steeds weer diezelfde terugkomende opmerkingen van de lotto. Uiteindelijk toch gelukt om de 7 formulieren in te vullen, maar wat blijkt Nu > Na het indrukken van de knop "nu kopen" bleef de pagina maar in een oneindige laadlus hangen waardoor ik Mij genoodzaakt zag om het opnieuw te proberen, wat resulteerde in opnieuw proberen en proberen, in-uitloggen, proberen spelen, steeds maar weer opnieuw. Ook moet gezegd dat de pagina veel de indruk gaf niet ingelogd te zijn daar ik noch Mijn naam noch het saldo kon zien, maar wanneer ik Mijn profiel bezocht kon ik wel Mijn profiel gewoon lezen. Blijven proberen, proberen, proberen tot ik op een bepaald moment merkte dat Mijn saldo iets van een 6euro vertoonde waardoor ik de indruk kreeg dat na eindeloos proberen het dan toch Eindelijk gelukt was. Moe maar voldaan zou ik wachten op de resultaten. 's Anderendaags ga ik checken of er eventueel gewonnen is maar wat blijkt nu > ik heb helemaal Niet gespeeld, Mijn saldo stond nog steeds op 25euro. Foetsie eventuele winst. Ik stel Mij voor dat de Nationale Loterij onmacht zou kunnen inroepen, maar... wanneer er voor dergelijke grote pot gespeeld wordt had de NL Moeten weten dat er heel veel gespeeld zou worden en had zij op voorhand actie Moeten ondernemen zodat de site Wel klaar was voor dergelijk veelvuldig gebruik. Bij deze vraag ik u dan ook om het standpunt van de NL te kennen in deze zaak om te bekijken of hier overgegaan kan worden om een gerechtsprocedure te starten. Neen, ik heb Geen screenshot waar ik kan bewijzen dat Mijn saldo van 25 naar 6 gegaan is. Ja, ik heb wel de volledige geschiedenis op de laptop. Met vriendelijke groet, Carlos

Afgesloten
D. M.
4/03/2025

Online account

Mijn inwonende zoon Kevin Maes heeft bij jullie een online account zijn rijksregister nummer 931125_153_60 Hij speelde tot 3x toe het spel cash 7 Gold Bij afloop van het spel kwam de melding dat er een testspel werd gespeeld en eventuele winst niet uitbetaald zou worden. Mailen naar jullie zonder enig resultaat. U beweert dat hij een echt spel gespeeld heeft. U moest dus nooit uitbetalen . Niet te controleren spel dat hij zogezegd gespeeld heeft en bij winst testspel kan u zich beroepen dat het een testspel betrof en er dus nooit uitbetaald moet worden. Gelieve een degelijke oplossing te brengen. Account werd afgesloten door onbetrouwbaar

Opgelost
H. I.
18/01/2025

haval

Korte beschrijving van uw probleem

Afgesloten
Y. V.
13/12/2024

Gratis deelname Pairi Daiza

Beste, Het lijkt wat geforceerd dat je na elk spel voor Pairi Daiza moet spelen. Speel je drie spellen, dan moet je telkens tussendoor meespelen. Dit is vaak onduidelijk, vooral bij elke overgang, maar waarschijnlijk is dit precies de bedoeling. Het is echter een oneerlijk beleid dat je niet de kans krijgt om, nadat je wilt uitloggen, al je kansen ineens te verzilveren. Zo gaan er veel kansen verloren, tenzij je er elke keer aan denkt. Daarnaast werkt de verzilvering niet altijd; de website beweert vaak dat er niet gespeeld is. Twee keer gespeeld, maar geen kans gekregen. Ik verzoek om een eerlijker beleid, en niet het soort waar jullie momenteel mee bezig zijn. Met teleurgestelde groeten, Youri V

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform