Terug

technische problemen toegang website

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

23/05/2025

Beste, op vrijdag 23/05/2025 was er weer een grote pot bij Euromillions. Maar wanneer ik om 19:30u online mijn formulier wil valideren, lukt dat niet. De website van de Nationale Loterij is ontzettend traag en na lang wachten verschijnt de boodschap "Sorry, het is tijdelijk niet mogelijk om online aan de trekking deel te nemen". Dit is niet de eerste keer dat ik bij een grotere pot van Euromillions niet online kan spelen. Van een Nationale Loterij verwacht ik toch dat ze voldoende capaciteit op de servers voorzien, zodat iedereen een (verantwoord) gokje kan wagen. En net omdat het niet de eerste keer is, kan men niet zeggen dat het om "onvoorziene omstandigheden" gaat of dat het "overmacht" is. Dergelijke termen kunnen enkel in zéér uitzonderlijke situaties gebruikt worden, maar gelden niet als excuus bij elke keer dat er een grotere pot is. Dit is onaanvaardbaar gedrag van de Nationale Loterij. En ook het klassiek antwoord van "je kan altijd terecht in één van onze verkooppunten" doet hier niets ter zake, want overdag lukt het mij o.w.v. professionele redenen niet om in de winkel te geraken tijdens de openingsuren. Ik hoop dat nog velen met mij een klacht neerleggen tegen de Nationale Loterij zodat dit probleem nu eindelijk eens structureel opgelost geraakt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform