Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Creditnota niet terug betaald
Ik plaatste op 20/01/2019 een bestelling bij Nailcenter Keyola VOF. Hierbij plaatste ik een bestelling ter waarde van 72,44 euro (excl. BTW). Ik zorgde ervoor dat mijn bestelling de waarde van 70 overschreed. De reden hiervoor is dat de webshop stipuleerde dat er geen verzendkosten aangerekend worden vanaf een bestelling van minimum 70 euro geplaatst wordt.Ik diende oorspronkelijk geen verzendkosten te betalen.Op woensdag 23/01/2019 kreeg ik plots een creditnota opgestuurd. Hierin werd door Nailcenter Keyola een van de producten die ik besteld had afgetrokken. Bijgevolg had mijn bestelling plots geen minimale waarde van 70 euro meer. Om die reden heeft Keyola Nailcenter mij ook (zonder eerst mijn akkoord te vragen of mij ook nog maar iets te laten weten) een verzendkost van 11,50 euro (inclusief BTW) aangerekend.Rekening houdende met de waarde van het product dat afgetrokken werd (zijnde 24,5 euro incl. BTW) kwam er nog een totale creditnota van 12,64 euro openstaan.Ik nam die dag telefonisch en per mail contact op met de diensten van Nailcenter Keyola. Ik heb laten weten dat ik het in principe niet kunnen vond dat ze mij plots een verzendkost aanrekenden.Het product dat ze aftrokken bleek niet in voorraad te zijn, waardoor ik mijn minimale bestelwaarde niet meer kon voldoen. Gezien ik het product op de webshop wel kon bestellen, vond ik dat het niet mijn fout was.Ik kreeg als antwoord dat de verzendkost mij werd aangerekend omdat ik een product aankocht dat in promotie was.Ik antwoordde opnieuw dat ik dit onterecht vond, aangezien nergens op de website en de webshop gestipuleerd staat.Ik gaf in antwoord op onze mails van 23/01/2019 mijn bankrekeningnummer door om te vragen om dan toch zeker het bedrag op de creditnota te storten (zijnde het bedrag van 12,64 euro dat op mijn creditnota vermeld staat).Hier kreeg ik geen gehoor op.Ik mailde opnieuw naar Keyola Nailcenter op 03/02/2019 met de vraag om het bedrag van de creditnota terug te storten.Opnieuw krijg ik geen gehoor.Graag had ik dan ook gehad dat het openstaande bedrag op de creditnota wordt terug gestort op mijn rekening, samen met de verzendkost van 11,5 euro die ik absoluut onterecht vind.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten