Meest recente klachten

A. C.
29/11/2017

Slechte geur donsdeken

Bij openen van de doos en de hoes bleek het donsdeken een heel vervelende, slechte geur (pluimvee) te verspreiden. Ik heb onmiddellijk een eerste mail gestuurd naar info@nachtrustonline.nl met de vraag hoe ik de bestelling kon retourneren. Ook een 2de mail 2 dagen nadien bleef onbeantwoord. Dan heb ik maar op eigen houtje het retourneringsformulier gedownload en het donsdeken in perfect,ongebruikte (onmogelijk wegens de geur) staat in originele hoes en doos terugggestuurd met BPost naar het adres dat vermeld staat op het formulier (wat me 16,40€ heeft gekost). Nu krijg ik bericht dat het niet leverbaar was omdat het adres niet bekend is ! Het wordt ons terug bezorgd !? Terug mail gestuurd, maar geen antwoord..

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform