Terug

Slechte geur donsdeken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: nachtrustonline.nl

29/11/2017

Bij openen van de doos en de hoes bleek het donsdeken een heel vervelende, slechte geur (pluimvee) te verspreiden. Ik heb onmiddellijk een eerste mail gestuurd naar info@nachtrustonline.nl met de vraag hoe ik de bestelling kon retourneren. Ook een 2de mail 2 dagen nadien bleef onbeantwoord. Dan heb ik maar op eigen houtje het retourneringsformulier gedownload en het donsdeken in perfect,ongebruikte (onmogelijk wegens de geur) staat in originele hoes en doos terugggestuurd met BPost naar het adres dat vermeld staat op het formulier (wat me 16,40€ heeft gekost). Nu krijg ik bericht dat het niet leverbaar was omdat het adres niet bekend is ! Het wordt ons terug bezorgd !? Terug mail gestuurd, maar geen antwoord..

Berichten (2)

nachtrustonline.nl

Naar: A. C.

30/11/2017

Beste, Wij hebben hierover telefonisch contact gehad met de beste mevrouw van der Schueren. Het retour probleem wordt onderzocht en verholpen. Ook wordt er nader gekeken naar de miscommunicatie betreft het mail-verkeer. Met vriendelijke groet, -NachtrustOnline-team-Hoofdstraat 812181EB Hillegom0252-530140www.NieuwTextiel.nl www.Terschellinger.com www.KoelBed.nl www.AntiMugSlapen.nl www.NachtrustOnline.nl

A. C.

Naar: nachtrustonline.nl

12/12/2017

Beste,Ik heb de totaalsom van het teruggestuurde deken volledig ontvangen, waarvoor dank. De reden waarom mijn eerste 2 mails niet werden beantwoord is niet achterhaald. Mijn derde mail (met 2 vorige ingesloten) en de mail via Test-aankoop werden wel ontvangen (toeval of niet, dat laat ik in het midden). Het probleem van de verzending van de retour ligt volledig bij Bpost en Post.nl, ongelofelijk hoe slecht die met elkaar communiceren (Post.nl neemt de zendingen voor Nederland over vanaf de grens maar kent de tracking code niet die Bpost mee deelt aan de klant !?!). Na 2 telefonische gesprekken met een persoon van Nachtrustonline.com is deze zaak opgelost. Met vriendelijke groeten, Ann Van der Schueren


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform