Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigering van terugbetaling ookal is bestelling niet geleverd.
Meerdere malen contact opgenomen, er werd mij gezegd dat mijn postcode niet klopte en dus vroeg ik om dit aan te passen. Dit was 3 dagen na de bestelling en het was nog niet verzonden, het had dus makkelijk aangepast kunnen worden. Dit kon zogezegd niet volgens de medewerker, dan vertellen ze me dat het verzonden is. Dit was ook een leugen aangezien dit het traceringsnummer is bij bpost: 323200468010000196652030. Maar bpost heeft dit pakket nog niet ontvangen, nakd zegt mij dat het sinds 24 april is verzonden. We zijn nu al even verder en er is nog steeds niks verzonden en inmiddels reageer de klantendienst niet meer op mijn mails. Ik wil graag mijn geld terug aangezien dit bedrog is, ze hebben gelogen dat het verzonden is terwijl dit duidelijk niet is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten