Terug

Weigering van terugbetaling ookal is bestelling niet geleverd.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: NA-KD

29/04/2024

Meerdere malen contact opgenomen, er werd mij gezegd dat mijn postcode niet klopte en dus vroeg ik om dit aan te passen. Dit was 3 dagen na de bestelling en het was nog niet verzonden, het had dus makkelijk aangepast kunnen worden. Dit kon zogezegd niet volgens de medewerker, dan vertellen ze me dat het verzonden is. Dit was ook een leugen aangezien dit het traceringsnummer is bij bpost: 323200468010000196652030. Maar bpost heeft dit pakket nog niet ontvangen, nakd zegt mij dat het sinds 24 april is verzonden. We zijn nu al even verder en er is nog steeds niks verzonden en inmiddels reageer de klantendienst niet meer op mijn mails. Ik wil graag mijn geld terug aangezien dit bedrog is, ze hebben gelogen dat het verzonden is terwijl dit duidelijk niet is.

Berichten (2)

NA-KD

Naar: L. D.

29/04/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Your request (3765743) has been updated. To add additional comments, reply to this email.----------------------------------------------Jeorgia, 29 apr 2024 16:47 CESTHi Klachtenbox,Thank you for contacting us!We are in contact with the customer regarding this matter.Please let me know if you have any questions regarding this.Sincerely, 🌻️_**Please find the same text automatically translated into Dutch below:**_Hallo Klachtenbox,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen!We hebben contact met de klant over deze kwestie.Laat het me weten als je hier nog vragen over hebt.Met vriendelijke groet, 🌻️JeorgiaCustomer Care Agent![NA-KD.com](s:theme.zdassets.com/theme_assets/845488/229ce1af7a0b21b818ba95ff5758d83dd3a28576.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 29 apr 2024 10:20 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van NA-KD.[W27EDN-4ER5X] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van NA-KD.[W27EDN-4ER5X]

NA-KD

Naar: L. D.

30/04/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hello Klachtenbox,We'd love to hear what you think of our Customer Care. Please take a moment to answer one simple question by clicking either link below:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:na-kdsupport.zendesk.com/requests/3765743/satisfaction/new/GlviYPbcWmFiO2zGgJK842Tmo?locale=1005Here's a reminder of what your ticket 3765743 was about:----------------------------------------------Jeorgia, 29 apr 2024 16:47 CESTHi Klachtenbox,Thank you for contacting us!We are in contact with the customer regarding this matter.Please let me know if you have any questions regarding this.Sincerely, 🌻️_**Please find the same text automatically translated into Dutch below:**_Hallo Klachtenbox,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen!We hebben contact met de klant over deze kwestie.Laat het me weten als je hier nog vragen over hebt.Met vriendelijke groet, 🌻️JeorgiaCustomer Care Agent![NA-KD.com](s:theme.zdassets.com/theme_assets/845488/229ce1af7a0b21b818ba95ff5758d83dd3a28576.png)----------------------------------------------Klachtenbox, 29 apr 2024 10:20 CEST--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van NA-KD.[W27EDN-4ER5X] (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van NA-KD.[W27EDN-4ER5X]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform