Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dienst naverkoop
Beste,Begin januari hebben wij bij de nv zetelhallen in Hoboken een 3 zit relax zetel gekocht, na 3 maanden merkte we dat 1 van de zits doorzakt, wij hoopte op een perfecte na service maar na een mail kregen wij doodleuk tehoren dat dit niet een fabrikatie fout is maar een tekort aan opvulling, zij kunnen dit merkwaardig vaststellen via een foto die we stuurde, als we willen konden we dit mits betaling laten bijvullen wat voor ons zeer merkwaardig is, waar is de na service en garantie????
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten