Terug

Dienst naverkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: N. V De zetelhallen

02/07/2021

Beste,Begin januari hebben wij bij de nv zetelhallen in Hoboken een 3 zit relax zetel gekocht, na 3 maanden merkte we dat 1 van de zits doorzakt, wij hoopte op een perfecte na service maar na een mail kregen wij doodleuk tehoren dat dit niet een fabrikatie fout is maar een tekort aan opvulling, zij kunnen dit merkwaardig vaststellen via een foto die we stuurde, als we willen konden we dit mits betaling laten bijvullen wat voor ons zeer merkwaardig is, waar is de na service en garantie????

Berichten (1)

N. V De zetelhallen

Naar: L. D.

03/07/2021

Beste,Naar aanleiding van uw mail willen wij graag reageren.Het salon dat de klanten hebben gekocht , is voorzien van gewone vullingen, geen bultex noch springveren dat is de reden waarom dit salon aangekocht werd zoals wij de klanten uitgelegd hebben is het normaal dat de zittingen zullen meegeven zeker op de plaatsen waar men veel zit. Dit is dus geen fabricagefout, wij willen gerust een technieker langs sturen.Mvg,De Zetelhallen This email has been scanned by BullGuard antivirus protection.For more info visit www.bullguard.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform