Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geld wordt onterecht van mijn rekening gehaald
Op 4 april deed ik via FB een aankoop ter waarde van 2 euro.Dat geld ging dezelfde dag van mijn rekening.De bestelling werd nooit geleverd. Maar bovendien haalde u op 7 en 22 april en op 5 mei telkens 63 euro van mijn rekening.Op 8 mei heb ik dit gemerkt. Enkel via chat kon ik iemand bereiken in uw 'bedrijf'.Er werd me toen gezegd dat ik mijn lidmaatschap kon opzeggen, hoewel ik nooit een lidmaatschap heb aangegaan.1 minuut later was er alweer 6,95 euro van mijn rekening, de kost voor het opzeggen van het lidmaatschap.Ik heb via de chat al verschillende keren gevraagd het gestolen geld terug te storten. Ik vraag het nogmaals via deze weg. En er wordt klacht ingediend bij de politie. Mirjam Sonck
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten