Meest recente klachten

M. S.
15/06/2023

Geld wordt onterecht van mijn rekening gehaald

Op 4 april deed ik via FB een aankoop ter waarde van 2 euro.Dat geld ging dezelfde dag van mijn rekening.De bestelling werd nooit geleverd. Maar bovendien haalde u op 7 en 22 april en op 5 mei telkens 63 euro van mijn rekening.Op 8 mei heb ik dit gemerkt. Enkel via chat kon ik iemand bereiken in uw 'bedrijf'.Er werd me toen gezegd dat ik mijn lidmaatschap kon opzeggen, hoewel ik nooit een lidmaatschap heb aangegaan.1 minuut later was er alweer 6,95 euro van mijn rekening, de kost voor het opzeggen van het lidmaatschap.Ik heb via de chat al verschillende keren gevraagd het gestolen geld terug te storten. Ik vraag het nogmaals via deze weg. En er wordt klacht ingediend bij de politie. Mirjam Sonck

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform