Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsprobleem
Beste, ik vraag dat u grondig nagaat waar het totaalbedrag van de door mij te betalen autoverzekeringspremie precies vandaan komt (zie bijgaand document). Het totaal te betalen bedrag van € 430,39 komt namelijk niét overeen met de som van de nettopremie (€ 262,79) en de taksen & kosten (€ 66,08). Na telefonisch en e-mailcontact blijkt dat er nog € 101,52 BEHEERSKOSTEN te betalen zijn. Volgens MS-AMLIN mogen die beheerskosten echter wettelijk niet vermeld worden op de factuur, wat ik bijzonder eigenaardig en zelfs verdacht vind. Tot nog toe heb ik dus alleen maar de nettopremie betaald. (Ik heb de factuur overigens pas vorige week per e-mail ontvangen, meer dan 6 maanden nadat ik mijn verzekeringsdocumenten had ontvangen, ook al vreemd - zij wijten dat aan softwareproblemen. Ik heb altijd gedacht dat de officiële verzekeringspapieren gelden als bewijs van betaling). Alvast erg bedankt om bij het bedrijf (de verzekeringsmaatschappij van autobedrijf CARDOEN) na te gaan waar die fameuze beheerskosten precies vandaan komen. Bijgaand voeg ik ook de factuur in kwestie (pdf) toe. Dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten, Erik Vertriest - tel. 0478 49 44 26 / e-mail: erik.vertriest@skynet.be.
Weigering terugbetaling na Faillissement ERS TRAVEL
Situatie:- reis geboekt en betaald bij ERS Travel op 19/12/2019- reis kan omwille van COVID niet doorgaan in mei 2020- reis wordt herboekt naar mei 2021- reis kan nog steeds omwille van COVID ook niet doorgaan in mei 2021- er wordt gevraagd aan ERS Travel om reissom terug te betalen maar dit ging niet.- er wordt telefonisch afgesproken om in oktober 2021 of mei 2022 de reis te laten doorgaan.- ERS TRAVEL gaat failliet in september 2021- MS AMLIN is de reisverzekeraar van ERS Travel- dossier ingediend (zie bijlages) - dossier werd via MS AMLIN aan de diensten van CWATA geregistreerd onder referentie ERS 17- Mevr. Anke Schuermans van CWATA weigert om de terugbetaling te regelen.- Mevr. Anke Schuermans neemt geen enkel initiatief om contact verder op te nemen noch email, noch telefonisch om dit faillissement dossier financieel correct terug te betalen waarop wij volstrekt recht op hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten