Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
ingebrekestelling
Op 13/04/2016 kwamen uw medewerkers in opdracht van Luminus een onderhoud uitvoeren op onze verwarmingsketel. Er werd een reinigings-en verbrandingsattest afgegeven zonder opmerkingen. Blijkbaar was de ketel dus in orde.Reeds op 26/04/2016, amper enkele weken later, moest er een interventie gebeuren. De ventialtor was stuk door een lek die dan blijkbaar niet opgemerkt was bij het onderhoud. 27/04/2016 werd de ventilator hersteld. 28/04/2016 (één dag later ja) stond dan alles onder water, de ketel lekte langs alle kanten. Opnieuw een interventie, wat er gedaan is om te herstellen weten we niet, we kregen geen werkbon. De technieker zei wel dat er een stuk moest besteld worden. Men ging ons bellen wanneer dat stuk binnen was. We wachten nog steeds op dat telefoontje.Op 10/01/2017 begaf de ketel het weer maar eens. Via Luminus kwam er iemand van een andere firma. De technieker sprak van een verwaarloosde ketel. Verschillende onderdelen fout, syphon stuk, … Het is duidelijk dat we dit te danken hebben aan de firma Morrell en we eisen dan ook een schadevergoeding.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten