Terug

ingebrekestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Morrell BVBA

22/01/2017

Op 13/04/2016 kwamen uw medewerkers in opdracht van Luminus een onderhoud uitvoeren op onze verwarmingsketel. Er werd een reinigings-en verbrandingsattest afgegeven zonder opmerkingen. Blijkbaar was de ketel dus in orde.Reeds op 26/04/2016, amper enkele weken later, moest er een interventie gebeuren. De ventialtor was stuk door een lek die dan blijkbaar niet opgemerkt was bij het onderhoud. 27/04/2016 werd de ventilator hersteld. 28/04/2016 (één dag later ja) stond dan alles onder water, de ketel lekte langs alle kanten. Opnieuw een interventie, wat er gedaan is om te herstellen weten we niet, we kregen geen werkbon. De technieker zei wel dat er een stuk moest besteld worden. Men ging ons bellen wanneer dat stuk binnen was. We wachten nog steeds op dat telefoontje.Op 10/01/2017 begaf de ketel het weer maar eens. Via Luminus kwam er iemand van een andere firma. De technieker sprak van een verwaarloosde ketel. Verschillende onderdelen fout, syphon stuk, … Het is duidelijk dat we dit te danken hebben aan de firma Morrell en we eisen dan ook een schadevergoeding.

Berichten (3)

Morrell BVBA

Naar: A. D.

24/01/2017

Beste,Dit gaat over Interventie Onderhoud 99276 dd 13/04/2016 via luminus waar wij voor werken in onderaannemingWij zijn een onderhoud komen uitvoeren via luminus 13/04/2016 op het adres Wuytslei 36/2170 Merksem.Er werd een interventie aangevraagd 26/04/2016 wegens lekkage.Hiervoor is mijn technieker ter plaatsen geweest en dit was de ventilator, deze hebben we eersaags 27/04 gaan vervangen.De darm in de ketel boven de ventilator was versleten en lekte op de ventilator.Deze had vervangen kunnen worden tijdens Onderhoud maar dit werd niet gebeurd door mijn technieker waar hij fout in was.Op 29/04 zijn wij dan in garantie terug gegaan en de darm vervangen.Dit alles staat los van het onderhoud en is te wijten aan slijtage.De ketel zou nog als volgt moeten ondergaan: condensgedeelte in de ketel vervangen alsook het intern expansievat.Dit zou op een raming van 232.00Eurexcl. komen. Wat ook aan Dhr Pauwels is doorgegeven die moment.Bij verder contact over het niet betalen van de factuur is de factuur na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad met de klant eind juli 2016 dan toch afgesloten.De reden dat de ketel nu weer in panne ligt veronderstel ik dat het te wijten is aan het condensgedeelte of de interne expansievat wegens deze ook aan vervanging toe waren.Hopend u hiermede een zicht te hebben kunnen creeren op de situatie van toen. Deze klacht is ook via Luminus zelf binnen gekomen begin januari en ook via hen opgevolgd geweest. Met vriendelijke groetenKELLY VAN GORPAdministratieMorrellbvbaBrechtsebaan 36 unit 17 2900 SchotenT 32 (0)3 646 94 10 F 32 (0)3 646 93 34administratie@morrell.be BE0479.306.989www.morrell.be

A. D.

Naar: Morrell BVBA

24/01/2017

Geachte Morrell BVBA,Mag ik u erop wijzen dat wij nooit een offerte ontvangen en zeker niet afgewezen hebben?Men ging enkel de sifon bestellen en ons verwittigen wanneer die binnen was. Wat overigens nooit gebeurd is!

Morrell BVBA

Naar: A. D.

26/01/2017

Beste,Hier is geen offerte voor opgemaakt maar een telefonische raming van gegeven.Offerte voor wisselstukken maken wij niet op, dit is regie werk (per uurmaterialenverplaatsing)Over een sifon bestellen is hier niets van doorgekomen. Ik heb de bons erbij genomen en hier is ook niet van genoteerd.Kan u me de werkbon tonen waar hier sprake van geweest is? Ik heb op mijn werkbons enkel staan bij het verlaten van de werf alles werkte en dit is gehandtekend.Ik begrijp niet dat U ons hier voor verantwoordelijk stelt.MVGHet huidig schrijven gebeurt onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Met vriendelijke groetenMorrellbvbaBrechtsebaan 36 unit 17 2900 SchotenT 32 (0)3 646 94 10 F 32 (0)3 646 93 34administratie@morrell.be BE0479.306.989www.morrell.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform