Op 13/04/2016 kwamen uw medewerkers in opdracht van Luminus een onderhoud uitvoeren op onze verwarmingsketel. Er werd een reinigings-en verbrandingsattest afgegeven zonder opmerkingen. Blijkbaar was de ketel dus in orde.Reeds op 26/04/2016, amper enkele weken later, moest er een interventie gebeuren. De ventialtor was stuk door een lek die dan blijkbaar niet opgemerkt was bij het onderhoud. 27/04/2016 werd de ventilator hersteld. 28/04/2016 (één dag later ja) stond dan alles onder water, de ketel lekte langs alle kanten. Opnieuw een interventie, wat er gedaan is om te herstellen weten we niet, we kregen geen werkbon. De technieker zei wel dat er een stuk moest besteld worden. Men ging ons bellen wanneer dat stuk binnen was. We wachten nog steeds op dat telefoontje.Op 10/01/2017 begaf de ketel het weer maar eens. Via Luminus kwam er iemand van een andere firma. De technieker sprak van een verwaarloosde ketel. Verschillende onderdelen fout, syphon stuk, … Het is duidelijk dat we dit te danken hebben aan de firma Morrell en we eisen dan ook een schadevergoeding.