Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betwisting factuur
Beste, wegens centrale verwarming die niet meer werkte vroegen we dringend de schoorsteen te vegen, aangezien de open haard onze enige bron van verwarming was. Vier uur voor de afspraak hebben we de open haard uitgezet. Ter plekke vond de gestuurde persoon dat de schoorsteen nog te warm was om de werken te kunnen uitvoeren. Hij wilde wel een factuur opmaken voor de verplaatsing (38€). Ik gaf aan dat we hadden gezegd dat het onze enig bron van verwarming was, en desondanks was helemaal niet meegegeven dat we de open haard die dag, volgens betrokken medewerker, helemaal niet hadden mogen gebruiken. Om die reden gaf ik aan de verplaatsing niet te willen betalen. In spoed belde ik een ander bedrijf. Minder dan een uur later stond er iemand anders, die beweerde dat er geen enkel probleem was om de schoorsteen te vegen, en dit dan ook gedaan heeft. Ook op de daaropvolgende factuur heb ik gemeld dat ik hiervoor niet betaalde, met uitvoerige argumentatie. Dit leverde enkel een telefoontje op dat eindigde met de mededeling dat ik een slechte mens ben, en herhaaldelijke herinneringen aan de factuur. Ik verwacht een volledige creditnota van deze factuur.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten