Terug

Betwisting factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. M.

Naar: Mony en Zonen

27/04/2019

Beste, wegens centrale verwarming die niet meer werkte vroegen we dringend de schoorsteen te vegen, aangezien de open haard onze enige bron van verwarming was. Vier uur voor de afspraak hebben we de open haard uitgezet. Ter plekke vond de gestuurde persoon dat de schoorsteen nog te warm was om de werken te kunnen uitvoeren. Hij wilde wel een factuur opmaken voor de verplaatsing (38€). Ik gaf aan dat we hadden gezegd dat het onze enig bron van verwarming was, en desondanks was helemaal niet meegegeven dat we de open haard die dag, volgens betrokken medewerker, helemaal niet hadden mogen gebruiken. Om die reden gaf ik aan de verplaatsing niet te willen betalen. In spoed belde ik een ander bedrijf. Minder dan een uur later stond er iemand anders, die beweerde dat er geen enkel probleem was om de schoorsteen te vegen, en dit dan ook gedaan heeft. Ook op de daaropvolgende factuur heb ik gemeld dat ik hiervoor niet betaalde, met uitvoerige argumentatie. Dit leverde enkel een telefoontje op dat eindigde met de mededeling dat ik een slechte mens ben, en herhaaldelijke herinneringen aan de factuur. Ik verwacht een volledige creditnota van deze factuur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform