Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
artikels niet ontvangen na betaling
Beste, ik bestelde drie paar schoenen op de site monesa.nl, betaalde aan hen 199,85 euro en ontving tot op heden niks van hen. Ik mailde reeds naar hun emailadres maar ook via die weg word ik niet gehoord en ontvang ik geen reactie. Ik maak me zorgen dat ik dit geld kwijt ben en wou horen wat mijn opties zijn? Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten