Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling of voucher
Molen Van MedaelIk reserveerde een vakantiewoning in Belgie van een Belgische privefirma, betaalde verleden jaar reeds de helft van de totale huurprijs. Door coronatoestand niet kunnen doorgaan.EIgenaar of verhhuurder betaalt dit bedrag niet terug, biedt er geen voucher voor aan. Bij een omboeking naar volgend jaar toe vraagt hij terug het voorschot = terug de helft van het huurbedrag, dan betaal je 1,5 keer de huurprijs. Heeft geen oren aan een eventuele compromis tussen ons beide namelijk het reeds betaalde bedrag in twee te delen.Niet klantvriendelijk
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten