Terug

Probleem met terugbetaling of voucher

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. O.

Naar: Molen Van Medael

10/06/2020

Molen Van MedaelIk reserveerde een vakantiewoning in Belgie van een Belgische privefirma, betaalde verleden jaar reeds de helft van de totale huurprijs. Door coronatoestand niet kunnen doorgaan.EIgenaar of verhhuurder betaalt dit bedrag niet terug, biedt er geen voucher voor aan. Bij een omboeking naar volgend jaar toe vraagt hij terug het voorschot = terug de helft van het huurbedrag, dan betaal je 1,5 keer de huurprijs. Heeft geen oren aan een eventuele compromis tussen ons beide namelijk het reeds betaalde bedrag in twee te delen.Niet klantvriendelijk

Berichten (1)

Molen Van Medael

Naar: C. O.

11/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform