Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herstelling van e bike
Beste, sinds een firmware update van de app van mijn e bike Super 73 S2 werkt de bike niet meer. De lichten functioneren niet meer en geeft niet meer aan hoeveel de batterij opgeladen is, de bekrachtiging werkt niet meer. De ebike is onbruikbaar geworden sinds de firmware update. Ik zou graag mijn e bike hersteld zien, hij is amper gebruikt en ongevraagd onbruikbaar gemaakt door de fabrikant. Waar kan ik deze laten maken of kan de app terug hersteld worden of kan er mij een backup van de vorige versie van de app bezorgd worden of kan de controller vervangen worden? Graag een antwoord want na herhaaldelijk berichten en emails te versturen komt er geen antwoord.Bedankt alvast.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten