Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Kwaliteitsproblemen
We hebben een extreem dure Moduleo-vloer die zogezegd 10 jaar garantie heeft en enorm slijtvast is. Helaas is het tegendeel waar, de vloer is extreem gevoelig voor krassen en eender welke beschadigingen. Ze liegen de klant echt enorm voor. We hebben contact met hen gezocht en ze zeiden doodleuk dat ze niet willen communiceren met particulieren. Onze vloer is na minder dan 2 jaar helemaal kapot en dan voor een vloer van meer dan 50 euro per vierkante meter. We zouden nog jaren garantie moeten krijgen, maar dat doen ze dus niet, terwijl ze het wel verkopen.Neem een kijkje op hun Facebook en je zal zien dat vele klanten exact hetzelfde probleem hebben
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten