Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op 26/07/2024, Bij een eerste poging tot betaling was er geen bevestiging van mijn aankoop bij https://www.moccamaster.be/ na ruim een uur deed ik een tweede poging, deze bleek wel geslaagd. ik ontving per mail één aankoop bewijs en kreeg ook één koffiezettoestel. Later bleek dat ik toch twee maal had betaald. Er zijn op Moccamaster (en hun betaling modaliteit Mollie) hun aanvraag bewijstukken geleverd, in eerste instantie mijn bankuittreksels waaruit moet blijken dat ik a) twee maal betaald heb en b) niets teruggestort kreeg. de 2de vraag was een bevestiging en bewijsstuk rechtstreeks van mijn bank aan hen te bezorgen, ook dit is gebeurt. Mollie is nvrld ook op zoek naar een oplossing en zoekt de fout ook bij Bankcontact en ook bij mijn bank Vdk, ze vroegen me mij mijn bank te vragen om dit te onderzoeken ( ik veronderstel dat dit mijn taak niet is) toch stuurde ik hen (mijn bank VDK) een kopij van dit verzoek door. Tot nu toe blijkt dit onvoldoende en zijn we meer dan een maand verder zonder enig gevolg. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten