Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Moccamaster

31/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 26/07/2024, Bij een eerste poging tot betaling was er geen bevestiging van mijn aankoop bij https://www.moccamaster.be/ na ruim een uur deed ik een tweede poging, deze bleek wel geslaagd. ik ontving per mail één aankoop bewijs en kreeg ook één koffiezettoestel. Later bleek dat ik toch twee maal had betaald. Er zijn op Moccamaster (en hun betaling modaliteit Mollie) hun aanvraag bewijstukken geleverd, in eerste instantie mijn bankuittreksels waaruit moet blijken dat ik a) twee maal betaald heb en b) niets teruggestort kreeg. de 2de vraag was een bevestiging en bewijsstuk rechtstreeks van mijn bank aan hen te bezorgen, ook dit is gebeurt. Mollie is nvrld ook op zoek naar een oplossing en zoekt de fout ook bij Bankcontact en ook bij mijn bank Vdk, ze vroegen me mij mijn bank te vragen om dit te onderzoeken ( ik veronderstel dat dit mijn taak niet is) toch stuurde ik hen (mijn bank VDK) een kopij van dit verzoek door. Tot nu toe blijkt dit onvoldoende en zijn we meer dan een maand verder zonder enig gevolg. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Moccamaster

Naar: D. V.

02/09/2024

Betreft: reactie case @@REF_ID@85f78e5b9f3b755a1b@REF_ID@@Beste meneer van Damme,Bedankt voor uw bericht via Testaankoop.Wij vinden het erg vervelend dat uw klacht, rondom de openstaande betaling, tot op heden niet is opgelost en begrijpen uw frustratie.Bij ontvangst van uw klacht zijn wij direct een onderzoek gestart bij Mollie, ons betalingsplatform. Het viel ons namelijk op dat wij op de dag van uw aankoop maar één betaling van u hebben ontvangen. Wij hebben u bij elke reactie van Mollie op de hoogte gebracht en alle tot ons beschikbare informatie gedeeld. Hoewel het voor Mollie ongebruikelijk is om rechtstreeks contact op te nemen met consumenten, hebben zij u op donderdag 29 augustus een e-mail gestuurd. In deze e-mail geeft Mollie aan een onderzoek te zijn gestart met Bancontact om de betaling te traceren, omdat zij ook geen dubbele betaling kunnen vinden in hun banksystemen, administratieve systemen en bankrekeningen. Op donderdag 29 augustus gaven zij aan nog in afwachting te zijn van bancontact en adviseren u om uw bank ook een onderzoek te laten starten, als dat nog niet was gebeurd.Zoals aangegeven vinden wij de situatie erg vervelend en wij doen ons best u op een transparante manier te helpen. Ik hoop alleen ook dat u begrijpt, dat wij geen terugbetaling kunnen doen voor een dubbele betaling die wij niet hebben ontvangen. Wij zijn in dit geval afhankelijk van betalingsplatform Mollie en de medewerking van Bancontact en uw bank. Vanuit Moccamaster zitten wij ook bovenop deze case en de status van het onderzoek tussen Mollie en Bancontact.Wij houden u op de hoogte van elke ontwikkeling en indien u wenst kunt u telefonisch contact met mij opnemen via +31 343 45 00 01.Met vriendelijke groet/Mit freundlichen Grüßen/Kind regards,Rob van CootenOperational managerMoccamaster Sales BV+31 343 45 00 01rob.vancooten@moccamaster.euwww.moccamaster.euBertus Leendersweg 4, 3958 WE, Amerongen, The NetherlandsVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zaterdag 31 augustus 2024 12:15Aan: Administration Moccamaster administration@moccamaster.euOnderwerp: Betalingsprobleem‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform