Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Termijn levering - contact klantendienst
Beste,Ik bestelde op 15 juli een ronde dierenpenning voor mijn kat waarbij de leveringstermijn tussen 5 en 7 dagen is. Vervolgens na 2 weken mailde ik naar de klantendienst om te weten wanneer de levering is voorzien. Men antwoorde dat de gemiddelde levertijd inderdaad 5 a 7 dagen duurt omdat het vanuit Zwitserland wordt verstuurd. Na nog een week heb ik terug gemaild maar geen reactie en enkele dagen later opnieuw, voorlopig geen reactie meer ivm de verwachte termijn of stand van zaken. In het verleden had ik er al eens een bestelling gedaan en dat was binnen de 7 dagen geleverd. Wat mij verontrust is dat er geen reactie komt met als gevolg dat de verwachte service er niet komt of pas binnen een maand, en telefonisch zijn ze enkel bereikbaar in de VS.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten