Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pakket niet aangekregen
Men dochter Dyna Van Roy heeft een toilet druk pistool ontstopper bij Middo deze zou verstuurd worden via colis prive deze beweert dat ze het afgeleverd hebben maar helaas ben heel de dag thuis geweest en er is geen pakket geleverd Ondertussen al emails verstuurd naar Middo en Colis prive daar heb ik emails van ontvangen maar Middo beweert van deze verstuurd te hebben en cols prive ging het verder onderzoeken maar het kon wel 3 maanden duren Normaal zou ik dat achteraf betalen via Klarna deze heb ik verwittigd dat ik niets ontvangen heb en daardoor niet betaal Heb al met jullie telefonisch contact gehad om raad of ik er goed aan deed van niet te betalen Jullie hebben we gevraagd om nog via email een klacht te doen Met vriendelijke groeten SilvieHoe kan ik de verzonden email naar jullie doorsturen ik kan er geen bijlage bij doen Wat ik verwacht gewoon heb mijn vertrouwen in deze verloren en wens niets meer te ontvangen. Maar ook niet te betalen kan ik daar moeilijkheden mee krijgen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten