Terug

Pakket niet aangekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Middo

25/10/2023

Men dochter Dyna Van Roy heeft een toilet druk pistool ontstopper bij Middo deze zou verstuurd worden via colis prive deze beweert dat ze het afgeleverd hebben maar helaas ben heel de dag thuis geweest en er is geen pakket geleverd Ondertussen al emails verstuurd naar Middo en Colis prive daar heb ik emails van ontvangen maar Middo beweert van deze verstuurd te hebben en cols prive ging het verder onderzoeken maar het kon wel 3 maanden duren Normaal zou ik dat achteraf betalen via Klarna deze heb ik verwittigd dat ik niets ontvangen heb en daardoor niet betaal Heb al met jullie telefonisch contact gehad om raad of ik er goed aan deed van niet te betalen Jullie hebben we gevraagd om nog via email een klacht te doen Met vriendelijke groeten SilvieHoe kan ik de verzonden email naar jullie doorsturen ik kan er geen bijlage bij doen Wat ik verwacht gewoon heb mijn vertrouwen in deze verloren en wens niets meer te ontvangen. Maar ook niet te betalen kan ik daar moeilijkheden mee krijgen

Berichten (1)

Middo

Naar: S. N.

28/10/2023

Geachte heer/mevrouw van TestAankoop,Bedankt voor uw bericht. We bevinden ons inderdaad in een uiagendesituatie. Het pakket wordt in de tracking als 'geleverd' aangegeven.Wij vertrouwen noodzakelijkerwijs op deze tracking informatie, vooralgezien het hoge aantal frauduleuze claims in onze sector. Als we bij elkbericht of elke claim zonder verder onderzoek direct een nieuw productzouden verzenden, zou dit ons bedrijf ernstig kunnen benadelen.Helaas betekent dit dat, in gevallen waarin het tracking-systeem aangeeftdat een pakket is geleverd, we geen vergoeding ontvangen van onzeleverancier.Echter, met de informatie verstrekt door Collis Privé en uw bericht, zijnwe in gesprek gegaan met onze leverancier en hebben we een compensatiekunnen regelen.Ondanks het feit dat dit voor ons een verlies betekent, hebben we beslotenom uit goede wil een nieuw product naar de betreffende klant te versturen.Deze zending kan door de klant gevolgd worden via de bijgeleverde trackingdie wij naar de klant hebben verstuurd, die na het weekend een update zalkrijgen.We hopen dat u onze positie begrijpt en zouden het op prijs stellen als uoverweegt het gepubliceerde bericht te heroverwegen of te verwijderen.Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en begrip.Ik wens u nog een prettig weekend toe.Met vriendelijke groet,LisaKlantenservice Managerwww.middo.nlinfo@middo.nlOp wo 25 okt 2023 om 16:24 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform