Geachte heer/mevrouw van TestAankoop,Bedankt voor uw bericht. We bevinden ons inderdaad in een uiagendesituatie. Het pakket wordt in de tracking als 'geleverd' aangegeven.Wij vertrouwen noodzakelijkerwijs op deze tracking informatie, vooralgezien het hoge aantal frauduleuze claims in onze sector. Als we bij elkbericht of elke claim zonder verder onderzoek direct een nieuw productzouden verzenden, zou dit ons bedrijf ernstig kunnen benadelen.Helaas betekent dit dat, in gevallen waarin het tracking-systeem aangeeftdat een pakket is geleverd, we geen vergoeding ontvangen van onzeleverancier.Echter, met de informatie verstrekt door Collis Privé en uw bericht, zijnwe in gesprek gegaan met onze leverancier en hebben we een compensatiekunnen regelen.Ondanks het feit dat dit voor ons een verlies betekent, hebben we beslotenom uit goede wil een nieuw product naar de betreffende klant te versturen.Deze zending kan door de klant gevolgd worden via de bijgeleverde trackingdie wij naar de klant hebben verstuurd, die na het weekend een update zalkrijgen.We hopen dat u onze positie begrijpt en zouden het op prijs stellen als uoverweegt het gepubliceerde bericht te heroverwegen of te verwijderen.Wij danken u bij voorbaat voor uw medewerking en begrip.Ik wens u nog een prettig weekend toe.Met vriendelijke groet,LisaKlantenservice Managerwww.middo.nlinfo@middo.nlOp wo 25 okt 2023 om 16:24 schreef