Meest recente klachten

B. S.
14/06/2024

Inbreuk op herroepingsrecht

Geachte mevrouw/heer, Op 16-09-2023 heb ik in uw online winkel een iPhone 11 64GB White Refurbished 4* (bestelnummer 000010671) gekocht, waarbij ik het bedrag van 439€ heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 30-09-2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 30-09-2024 het toestel teruggebracht in de oorspronkelijke verpakking zonder enige schade of andere tekortkomingen. Op heden heb ik nog steeds het geld niet ontvangen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen. Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als tweede ingebrekestelling.

Afgesloten
J. D.
11/03/2021

foutgelopen herstelling

De IPad pro 12.9 werd opengemaakt en beschadigd terug bezorgd, wetende dat zij geen onderdelen meer konden bekomen voor dit type ! Gevolg toestel werd geweigerd bij Apple voor herstelling doordat er duidelijk sporen van herstellingen waren / open gemaakt . Microforce slogan : Experten in reparaties !!! wat een service ...Had ik dat op voorhand geweten dan was ik direct naar Apple service geweest. Misschien iets duurder maar wel sluitend . M'n vraag, het voorschot van 45€ terug bekomen want ik heb nu een onherstelbaar Ipad toestel door hun tussen komst !

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform