Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
misleidende prijs - verkeerde prijs aangerekend
24 juli deden wij een uitstap naar Maasmechelen Village en kocht mijn vrouw in jullie Outlet Store een handtas van Michael Kors. Op het etiket staat aangegeven dat de handtas 169 Euro kost, en nu aan -50% is. Toch wordt ons 100 Euro aangerekend. De helft van 169 Euro is als ik goed kan tellen 84,50 Euro. Ik nam contact op met de klantendienst, en stuurde hen op hun verzoek alle bewijsmateriaal. Tania van de klantendienst bevestigt per mail op 9 augustus dat ze al de nodige stukken ontvangen heeft en dat deze naar de winkel werden gestuurd. U zou spoedig contact met mij opnemen. We zijn nu 18 september, en ik heb nog steeds niets van u gehoord.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten