Terug

misleidende prijs - verkeerde prijs aangerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Michael Kors

18/09/2017

24 juli deden wij een uitstap naar Maasmechelen Village en kocht mijn vrouw in jullie Outlet Store een handtas van Michael Kors. Op het etiket staat aangegeven dat de handtas 169 Euro kost, en nu aan -50% is. Toch wordt ons 100 Euro aangerekend. De helft van 169 Euro is als ik goed kan tellen 84,50 Euro. Ik nam contact op met de klantendienst, en stuurde hen op hun verzoek alle bewijsmateriaal. Tania van de klantendienst bevestigt per mail op 9 augustus dat ze al de nodige stukken ontvangen heeft en dat deze naar de winkel werden gestuurd. U zou spoedig contact met mij opnemen. We zijn nu 18 september, en ik heb nog steeds niets van u gehoord.

Berichten (2)

Michael Kors

Naar: K. B.

24/09/2017

DATA NOT AVAILABLE

K. B.

Naar: Michael Kors

27/10/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform