Meest recente klachten

M. S.
11/12/2020

Compensatie wegens onvolledige levering

Beste(jullie = NF2000)(Onderstaande mail verstuurd naar NF2000 op 22/11/2020) In bijlage onze aankoopdocumenten van het salon Mattis op 30 Jan 2019.De levering van de 2de hoofdsteun heeft meer dan 1jaar op zich laten wachten. In die tijd hebben wij steeds contact moeten opnemen met jullie. Pas op 4 jan 2020 was de 2de hoofdsteun beschikbaar voor afhaling. Dit 1jaar na onze bestelling. Helaas was de teleurstelling groot dat deze niet conform was met de bestelling en zeker niet kan gecombineerd worden met de hoofdsteun die we reeds in ons bezit hadden. Aanzienlijk kleurverschil alsook onvoldoende opvulling (zie bijlage). Onderling afgesproken dat NF2000 ter compensatie een extra hoofdsteun zou laten maken zodat er nog 2 identieke hoofdsteunen zou afleveren. Op vraag van NF2000 heb ik mijn originele hoofdsteun als voorbeeld voor de nieuwe hoofdsteunen achtergelaten. Jullie hebben uitdrukkelijk beloofd onze hoofdsteun in perfecte staat terug te geven tesamen met 2 nieuwe hoofdsteunen. 8 à 9 maand later en na jullie herhaaldelijk gecontacteerd te hebben voor update horen we plots dat jullie leverancier de hoofdsteunen niet meer kan vinden. Besluit: Na 1 jaar en 10 maand! hebben we na jullie herhaaldelijk te contacteren geen 3 hoofdsteunen maar 0 hoofdsteunen, waarbij jullie zelfs de enige die we al hadden verloren hebben gedaan. Daar het salon zonder hoofdsteunen niet onze keuze is en na bijna 2 jaar deze hoofdsteunen toch niet meer zullen bekomen van NF2000, wensen we om die reden niet langer te wachten op onze 3 hoofdsteunen en vragen wij u een compensatie van 420€ (3 * 140€). Gelieve dit bedrag uiterlijk voor 30 nov 2020 te storten op het rekeningnummer BE24 786 5892513 38. Indien niet zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groetenMARIO SPOELDERSNeerveldstraat 2221745 Opwijk 0495 36 26 71(Tot op heden hebben wij geen enkele reactie ontvangen van NF2000.In een telefonisch gesprek alvorens bovenstaande mail te hebben verstuurd, heb ik NF2000 vriendelijk gevraagde naar een compensatie. Op hun vraag moest ik mijn aankoopdocumenten toesturen zodat zij deze zelf niet dienden op te zoeken.Toen ik zei van Test aankoop in te schakelen kreeg is als antwoord: Als je met je hoofd tegen de muur wilt lopen dan moet je dat maar doen.)Alvast bedankt om hier in tussen te komen.mvgMario Spoelders

Afgesloten
A. C.
26/10/2017

Fout in zetel

Dag na levering gezien dat er foutje in leder zat. Stukje los. Meteen contact opgenomen en zaakvoerder ging komen kijken. Juli gekocht en gemeld. Tot op heden niemand gezien. Ook geen reacties meer

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform