Terug

Fout in zetel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Meubelen NF2000

26/10/2017

Dag na levering gezien dat er foutje in leder zat. Stukje los. Meteen contact opgenomen en zaakvoerder ging komen kijken. Juli gekocht en gemeld. Tot op heden niemand gezien. Ook geen reacties meer

Berichten (1)

Meubelen NF2000

Naar: A. C.

26/10/2017

Geachte,We hebben de salon geleverd en uitgepakt en er werd geen schade vastgesteld.De dag nadien heeft de klant pas gereageerd,de schade kan door hen zelf toegebracht zijn.We zijn wel bereid te gaan kijken voor eventuele oplossing .Met beleefde groetenVerstuurd vanaf mijn iPad Op 26 okt. 2017 om 18:56 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform