Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
pakket nooit geleverd
ik bestelde online een lange broek en het was met KLarna (achteraf betalen), deze broek werd nooit geleverd en nu word ik zowel door het bedrijf als door klarna verplicht om een bedrag te betalen voor goederen die nooit bij mij zijn geleverd. Ik heb reeds klacht ingediend bij Mercanto zelf (leverancier) maar die beweren dat ik maar contact moet opnemen met de koerier (Yunexpress) omdat die beweren mijn pakket in mijn post te hebben geduwd, wat fysiek onmogelijk is want dat is slechts een gleuf voor enveloppen, daar past echt geen postpakket in , hoor! ik was ook thuis de dag van de zogezegde levering en dus weet ik 100% dat het pakket nooit bij mij is afgegeven!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten