Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ondermaatse kwaliteit pvc laminaat
Beste, Ik heb vorig jaar PVC laminaat in uw winkel gekocht te Antwerpen. We hebben dit toen voor een deel direct gelegd maar als snel (binnen 1 maand) stelden we vast dat de bovenlaag los kwam. We hebben dan maar onze volledige woning laten egaliseren en de overige laminaat gelegd. Ik had blijkbaar zeer ruim gerekend waardoor we zeker genoeg hadden. Maar nu lost de bovenlaag weer. Ik bedoel dat de vinyl laag loskomt van de plank zelf. Dit wordt alleen maar erger. Dit is nu zo erg dat mijn kindjes er ook over vallen.Op 3 maart 2021 heb ik ook al een mail gestuurd, met foto's maar heb er nooit reactie op gekregen. Nochtans was dit telefonisch beloofd een paar weken later. Want op mails zouden jullie steeds antwoorden.Hopelijk reageren jullie wel via deze weg.Met vriendelijke groeten, Feyen Lindsay
Hoekbank gekocht en na 2maanden gezakt je kunt op 2 plaatsen niet zitten
Beste, Ik heb op 7 juli 2020 een nieuwe hoekbank gekocht bij MHM Mega Home Market aan de Sint-Bernardsesteenweg 323 2660 Te Hoboken. Op 12 juli is deze geleverd. Meteen bij het zitten hadden we last van hout dat uitsteekt op de zitplaatsen. Toen gebeld en dit netjes doorgegeven en toen zeiden als het niet zakt dan bel terug. Dus eind september gebeld toen zeiden maak foto’s en neem je bon mee en kom naar de filiaal. Vandaag 13 oktober ben ik daar langsgeweest en zo behulpzaam waren ze niet. Verantwoordelijk begon gelijk te schreeuwen dat zij als bedrijf geen garantie geven op niks. Dit is heel apart. Ik wil dat ze de bank komen ophalen en mijn geld terug geven of een ander geven.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten