Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met deactivatie
Beste, Ik schreef me in voor een ontmoetingssite. Waarop uitdrukkelijk werd vermeld dat je twee weken herroepingsrecht hebt. Na een dag merkte ik dat mijn profiel volledig verkeerd werd weergegeven en dit kon blijkbaar niet aangepast worden. Waardoor ik vroeg om te deactiveren, hiervan kreeg ik direct een mail, dat mijn account werd gedeactiveerd, dat was reeds in maart. Intussen wordt noch steeds alle maanden geld van mijn rekening gehaald en ik kan dit niet blokkeren. Ze reageren niet meer na diverse mail en zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Ik dien ze te contacteren om deze onterechte automatische opdracht stop te zetten maar dit lukt niet. Ben ook niet de enige die dit voorheeft. Kan hier aub iets aan gedaan worden.
Problemen met deactivatie
Beste, Ik schreef me in voor een ontmoetingssite. Waarop uitdrukkelijk werd vermeld dat je twee weken herroepingsrecht hebt. Na een dag merkte ik dat mijn profiel volledig verkeerd werd weergegeven en dit kon blijkbaar niet aangepast worden. Waardoor ik vroeg om te deactiveren, hiervan kreeg ik direct een mail, dat mijn account werd gedeactiveerd, dat was reeds in maart. Intussen wordt noch steeds alle maanden geld van mijn rekening gehaald en ik kan dit niet blokkeren. Ze reageren niet meer na diverse mail en zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Ik dien ze te contacteren om deze onterechte automatische opdracht stop te zetten maar dit lukt niet. Ben ook niet de enige die dit voorheeft. Kan hier aub iets aan gedaan worden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten