Terug

Problemen met deactivatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Meetic

10/06/2021

Beste, Ik schreef me in voor een ontmoetingssite. Waarop uitdrukkelijk werd vermeld dat je twee weken herroepingsrecht hebt. Na een dag merkte ik dat mijn profiel volledig verkeerd werd weergegeven en dit kon blijkbaar niet aangepast worden. Waardoor ik vroeg om te deactiveren, hiervan kreeg ik direct een mail, dat mijn account werd gedeactiveerd, dat was reeds in maart. Intussen wordt noch steeds alle maanden geld van mijn rekening gehaald en ik kan dit niet blokkeren. Ze reageren niet meer na diverse mail en zijn ook niet telefonisch bereikbaar. Ik dien ze te contacteren om deze onterechte automatische opdracht stop te zetten maar dit lukt niet. Ben ook niet de enige die dit voorheeft. Kan hier aub iets aan gedaan worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform