Meest recente klachten

E. W.
17/03/2025

niet levering van kranten

Korte beschrijving van uw probleem Sinds oktober hebben we weken geen krant ontvangen. Daarna kwam er druppelsgewijs een krant. Gemiddeld ontvangen we 2x de krant per week.Al een paar maal gebeld maar men stuurt dan een krant op en dat is het. We zijn n u bijna zes maanden verder en de bedeling loopt ernstig mank.Ik had graag een ernstig voorstel gekregen van schadevergoeding en niet dat we elke dag moeten ingeven als we een krant niet hebben ontvangen. Als geste zou ik het waarderen dat mijn abonnement zou verlengd worden met de periode van niet of slechte of laattijdige levering.

Afgesloten
S. H.
3/01/2019

Stopzetting abonnement

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik meerdere mails ontvangen van 'De belegger' met een aanbod 'Lees de belegger voor maar 1 euro.' Met boven de knop voor hierop in te gaan de duidelijke vermelding: 'Zonder risico: u kunt op elk moment stopzetten.' Met die zin in gedachte hier uiteindelijk op ingegaan. Nu wil ik dit stopzetten en melden ze mij dat dit pas op 24/03/2020 kan, waarbij de prijs verder zal oplopen naar 30 euro per maand ipv 1 euro. Op de vraag het contract eens te laten zien dat ik getekend heb krijg ik geen antwoord. Ik had een toekomstige trouwe klant kunnen worden, maar ben nu zeer teleurgesteld over deze verkoopspraktijken van laag niveau. Nooit eerder meegemaakt zo iets.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform