Meest recente klachten

K. V.
15/04/2025

Onterechte facturatie van NIET gevraagde modules

Geachte mevrouw/heer, Op 15/04/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 86.95. Dat moet echter een vergissing zijn: Ik heb NOOIT de optie Secure VPN (ter waarde van € 47.99) zélf aangevinkt om aan te kopen + de optie om automatisch het bestaande abonnement stilzwijgend te verlengen heb ik NOOIT zelf aangevinkt. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik de factuur, namelijk € 86.95, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten en in afwachting van een creditnota voor de gemaakte factuur. Met vriendelijke groet,

Afgesloten
F. T.
31/08/2021

Irriterende prompts van McAfee.

Irriterende prompts van McAfee .Ik ontving dit bericht van KBC Cybersecurity Service: Bedankt voor uw bestelling. Dit is een bevestiging van uw aankoop van McAfee LiveSafe™ via KBC Cybersecurity Service.Belangrijk: Enkele maanden voordat uw antivirussoftware vervalt, ontvangt u van ons een mail met een nieuwe productcode om deze te hernieuwen. Verleng elk jaar enkel met onze productcode om er zeker van te zijn dat u de korting ontvangt. Als u rechtstreeks verlengt bij McAfee, betaalt u het volledige bedrag.Deze mail bevat uw bestelgegevens, productcode en uw installatiegegevens. Besteldatum: 27-11-2019Naam product: McAfee LiveSafe™ Elk jaar ontvang ik eind september van KBC Cybersecurity Service de code om de antivirussoftware te verlengen. Maar maanden vóór de vervaldag stuurt McAfee prompts om de antivirussoftware te verlengen, ook op 30 augustus nog: ”WAARSCHUWING: UW VIRUSBEVEILIGING IS BIJNA VERLOPEN” . Deze prompt stoort op 3 manieren:1. de waarschuwing is bijna drie maanden te vroeg2. ik krijg de prompt niet weg van mijn scherm, tenzij ik me afmeld als gebruiker, waarbij ik alle openstaande taken moet afsluiten.3. de PC van mijn echtgenote ontvangt ook een dergelijke alarmistische prompt, waardoor ze stopt met werken en om raad komt vragen. De manier om op haar laptop de prompt weg te krijgen is in de prompt klikken op het veld “risico aanvaarden”.Als klant van KBC ben ik niet correct behandeld door McAfee. Ik vraag dan ook aan de commerciële klantendienst van McAfee (ik vind alleen contacten voor technische assistentie) om te stoppen met deze irriterende prompts.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform