Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Orderbevestiging: Maxigoods.be_3156
Beste, Op 20/10/2025 deed ik een bestelling op de website van Maxigoods, ik kreeg een Orderbevestiging / Confirmation de commande: Maxigoods.be_3156. Tot op heden heb ik de producten nog niet ontvangen. Ik heb ontdekt dat de website niet meer bestaat, dat het e-mailadres niet meer bestaat. Het gaat over 107,93 euro. Wat kan ik doen? Alvast bedankt.
Betalingsprobleem
Geachte, Op 15 oktober heb ik in uw online winkel allerlei producten gekocht, waarbij ik het bedrag van € 92,71 heb betaald. Ik heb u op 18 oktober een mededeling om deze bestelling te annuleren gestuurd per mail. Op 18 oktober antwoordde u mij dat u het verzoek om de bestelling te annuleren en terug te betalen in orde was. Ik heb uw instructies opgevolgd en gewacht op de terug betaling. Tot op heden, na 7 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €92,71. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Odette
Order maxigoods.be_2289
Order geplaatst op 28.06.2024. Geen reactie gekregen op door mij verzonden mails. OrderStatus : nog steeds in behandeling op 15.10.2024 Gewenste oplossing : geld teruggave
Niet geleverd
Beste,Ik bestelde op deze website consumptiegoederen (snoep). Na mijn bestelling kreeg ik een orderbevestiging en daarna werd het volledig stil. Meerdere malen proberen bellen/mailen, geen antwoord. Gezien op de site dat je de bestelling kan afhalen maar toen ik op Streetview keek naar het pand heb ik mijn twijfels of dit echt bestaat.
Produkten niet ontvangen
Beste, de bestelling met orderbevestiging Maxigoods.be_737 van begin februari werd nooit geleverd. Er is geen enkele reactie gekomen op mijn mails, sms, whatsapp, messengerbericht.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
