Terug

Betalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

O. V.

Naar: Maxigoods

24/10/2024

Geachte, Op 15 oktober heb ik in uw online winkel allerlei producten gekocht, waarbij ik het bedrag van € 92,71 heb betaald. Ik heb u op 18 oktober een mededeling om deze bestelling te annuleren gestuurd per mail. Op 18 oktober antwoordde u mij dat u het verzoek om de bestelling te annuleren en terug te betalen in orde was. Ik heb uw instructies opgevolgd en gewacht op de terug betaling. Tot op heden, na 7 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €92,71. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Odette

Berichten (1)

Maxigoods

Naar: O. V.

24/10/2024

Beste, Kan u even verduidelijken aan ons en aan Testaankoop waar u een probleem ziet? Vorige week deed u een bestelling….. 1 dag later vraagt u of ze nog kan gewijzigd worden…. Nog een dag later vraagt u of ze geannuleerd kan worden…. Nog een dag later vraagt u of de annulatie ok is, en welke wij per direct bevestigd hebben… En dan zegt u : ik schakel Testaankoop in???? Sorry maar kan niet helemaal volgen… Mvg Support MAxigoods Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 24 oktober 2024 14:00 Aan: support@maxigoods.be Onderwerp: Betalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 04 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform