Terug

Niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Maxigoods

09/11/2023

Beste,Ik bestelde op deze website consumptiegoederen (snoep). Na mijn bestelling kreeg ik een orderbevestiging en daarna werd het volledig stil. Meerdere malen proberen bellen/mailen, geen antwoord. Gezien op de site dat je de bestelling kan afhalen maar toen ik op Streetview keek naar het pand heb ik mijn twijfels of dit echt bestaat.

Berichten (3)

Maxigoods

Naar: D. M.

09/11/2023

Beste,Wij zijn totaal niet op de hoogte van uw klacht, even het mailverkeer nagekeken maar geen mails te vinden hierover...Telefonisch zijn we inderdaad niet bereikbaar, we vragen steeds contact op te nemen via Whatsapp.Uw klacht wordt dan steeds snel opgelostHopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerdMvgSupport MaxigoodsPs ons magazijn kan je vinden en zien op google streeview vanuit de luchtIs inderdaad vanop de straat in streetview niet zichtbaar

D. M.

Naar: Maxigoods

09/11/2023

Beste,In bijlage kan u een screenshot vinden van de eerste mail. Andere mails zijn via het contactformulier op de website.Het is vrij simpel. Wij wensen of onze bestelling te ontvangen ten laatste maandag aanstaande of ons geld moet worden teruggestort.Dehouwer Femme/Moreels Danny

D. M.

Naar: Maxigoods

14/11/2023

Nu hebben we slechts een deel van onze bestelling ontvangen...De snoep is geleverd. De chips niet. Gelieve zo snel mogelijk te verzenden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform