Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Vroegtijdige breuk omwille van slechte montage
Bij de renovatie van onze keuken zowat het duurste werkblad, dat tegen alles bestand zou zijn en zowat onverwoestbaar volgens de verkoper...tot het ging scheuren ! Blijkt nu dat het bij de montage te veel onder spanning is gezet en na jaren is gaan barsten. Na veel heen en weer gemail zonder resultaat sturen wij uiteindelijk op 9 september 22 een aangetekend schrijven, waar ook niet op wordt gereageerd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten