Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Uitbetaling creditnota gebeurt niet.
Beste,Eind oktober werd onze polis vernietigd voor onze caravan (verkocht). Kort daarna een bevestiging en creditnota. Tot nu toe geen enkele terugbetaling gezien. Geschiedenis:27-10-2023: Bevestiging van vernietiging van de polis (AXA BELGIUM / 621009576)30-11-2023: Mail met bijvoegsel van vernietiging en creditnota voor 86,83€ (CREDITNOTA : 5638261/0982732)08-01-2024: Mail met herinnering naar Marsh21-02-2024: Getelefoneerd (zeer lange wachttijd, bijna 30 minuten!!) Melding dat ik mijn vraag moet versturen naar FleetBelgium@Marsh.com. Mail onmiddellijk verstuurd zoals gevraagd22-02-2024: Mail ontvangen met vraag voor mijn rekeningnummer. Deze onmiddellijk verstuurd.12-03-2024: Mail verstuurd naar Fleet als herinnering.20-03-2024: Mail van Fleet met vraag om bankattest toe te sturen. Maar mijn rekening werd NOOIT gewijzigd en werd steeds gebruikt voor de betalingen van de polis (meer dan 10 jaar!!)20-03-2024: Mail naar Fleet om te zeggen dat er geen gewijzigde rekeningnummer is.22-03-2024: Bankattest aangevraagd (15€ te betalen door mij) en onmiddellijk doorgestuurd naar Fleet.22-03-2024: Ik ben in kopij van een interne mail van Fleet naar de dienst die moet uitbetalen (FidOps.Collections.Belgium@marsh.com)10-04-2024: Ik stuur een mail naar Fleet en FidOps ter herinnering gezien ik geen reactie krijg17-04-2024: Terug een herinneringsmail naar beide mailadressen gezien er helemaal geen enkele reactie meer komt.Tot heden (17-04-2024) ontving ik nog steeds het beloofde creditbedrag niet terug. Communicatie met Marsh is bijna onmogelijk!!Graag snelle terugbetaling nui.Met vriendelijke groeten Rony Deruyter
Probleem met terugbetaling factuur
Na vraag van schrapping verzekering voertuig en opsturen van bericht van schrapping op 10 maart 2016, heb ik nog altijd geen terugbetaling ontvangen van de storting die ik deed op 31 januari 2016 voor de verzekering van het voertuig. Verzekering die zou ingaan op 1 maart 2016. We zijn nu ongeveer één jaar en enkele mails later en ik heb nog niets ontvangen. Het gaat over 94,01 euro.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten