Beste,Eind oktober werd onze polis vernietigd voor onze caravan (verkocht). Kort daarna een bevestiging en creditnota. Tot nu toe geen enkele terugbetaling gezien. Geschiedenis:27-10-2023: Bevestiging van vernietiging van de polis (AXA BELGIUM / 621009576)30-11-2023: Mail met bijvoegsel van vernietiging en creditnota voor 86,83€ (CREDITNOTA : 5638261/0982732)08-01-2024: Mail met herinnering naar Marsh21-02-2024: Getelefoneerd (zeer lange wachttijd, bijna 30 minuten!!) Melding dat ik mijn vraag moet versturen naar FleetBelgium@Marsh.com. Mail onmiddellijk verstuurd zoals gevraagd22-02-2024: Mail ontvangen met vraag voor mijn rekeningnummer. Deze onmiddellijk verstuurd.12-03-2024: Mail verstuurd naar Fleet als herinnering.20-03-2024: Mail van Fleet met vraag om bankattest toe te sturen. Maar mijn rekening werd NOOIT gewijzigd en werd steeds gebruikt voor de betalingen van de polis (meer dan 10 jaar!!)20-03-2024: Mail naar Fleet om te zeggen dat er geen gewijzigde rekeningnummer is.22-03-2024: Bankattest aangevraagd (15€ te betalen door mij) en onmiddellijk doorgestuurd naar Fleet.22-03-2024: Ik ben in kopij van een interne mail van Fleet naar de dienst die moet uitbetalen (FidOps.Collections.Belgium@marsh.com)10-04-2024: Ik stuur een mail naar Fleet en FidOps ter herinnering gezien ik geen reactie krijg17-04-2024: Terug een herinneringsmail naar beide mailadressen gezien er helemaal geen enkele reactie meer komt.Tot heden (17-04-2024) ontving ik nog steeds het beloofde creditbedrag niet terug. Communicatie met Marsh is bijna onmogelijk!!Graag snelle terugbetaling nui.Met vriendelijke groeten Rony Deruyter