Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
#28112 - Bestelling niet volledig ontvangen
Beste, Ik bestelde 3 panty's en 1 paar schoenen. Ik heb in het eerste pakket de schoenen ontvangen, daarna in pakket 2, 1 panty. Voor de overige 2 panty's heb ik al verschillende mails verstuurd maar steeds krijg ik het standaard antwoord dat er nog iets onderweg is en dat ik de leveringstermijn van 10 dagen moet afwachten. De Bestelling is echter van 29/11/2023. Kunnen jullie mij helpen om mijn geld terug te vorderen? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groeten, Els
Probleem met levering
Beste, Ik bestelde op datum van 5 augustus 100 tabletten zwembad reiniging. Kreeg als ordernummer: MB72398Tot op heden nog niets ontvangen maar wel eerst €24,95 moeten betalen. Ik heb al reeds 4 mails verzonden en kreeg telkens bericht dat pakket onderweg is maar zijzelf weten ook niet waar het is. Ik heb besteld bij Marbolla een firma in Nederland. Ik kreeg steeds mail van genaamde Mara Jansen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten