Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Achterstalige levering van 3 batterijen
Geachte, In november 24 bestelde ik 3 verschillende machines van Makita, elk van deze kwam met een actie 'gratis accu'. we zijn nu eind Januari en ik mocht nog geen enkele batterij ontvangen. meermaals heb ik contact gehad via mail met het bedrijf, ze beloven altijd om er naar te kijken maar er komt geen oplossing. laatst kreeg ik een mail om te zeggen dat ze het product gaan opsturen wanneer het terug beschikbaar is (Maart) en dat ik enkel als ik het in april nog niet ontvangen het ze weer mag contacteren. en dit voor 1 van de 3 batterijen. voor de andere 2 heb ik nog geen nieuws.
Te rap kapot
Beste,Ik heb een probleem van vervroegde veroudering met het volgende toestel:Categorie: haagschaarMerk: MakitaModel: UH5580Details: defect start en veiligheidshandvat (Vorig toestel ook zelfde probleem)Advies beste koopPeriode in bezit: Tussen 3 en 4 jaarIk zou graag willen dat mijn machine onder garantie hersteld wordt (ondanks de garantieperiode net verlopen) omdat het al het 2e toestel is dat op dezelfde manier defect gaat na nochtans matig gebruik.Met vriendelijke groeten,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten