Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen terugbetaling ontvangen na retour
Besteik bestelde op 24/11/2023 een jurkje bij deze winkel.Ik stuurde deze rond 6/12 terug wegens te groot (niet de juiste maat)Ik heb bevestiging ontvangen van B-post dat deze werd verzonden en correct werd ontvangenTot op heden nog steeds mijn geld niet teruggezien.Deze jurk koste mij €57,15Ik heb via mailing meerdere pogingen ondernomen om dit bedrijf te contacteren. Dit ook naar meerdere mailadressen. Steeds zonder antwoord
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten